عکس/رهبرانقلاب بربالین جانبازی که بهیارانش رسید
صبح روز گذشته بازماندهای دیگر از كاروان شهدا، "مجید غلامی" از جانبازان قطع نخاعی به جمع دوستان خود پیوست و امروز در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.
به گزارش رجانیوز، پیكر این جانباز صبح امروز از مقابل مسجد ائمه بقیع واقع در خیابان شوش به سمت گلزار بهشت زهرا (س) تشییع و به خاك سپرده می شود.
این جانباز كه سال 64 در عملیات فاو از ناحیه گردن مجروح شد، به علت نداشتن قدرت و عدم تحرك، 27 سال در آسایشگاه امام خمینی (ره) روز برانکارد بستری بود و در حالی كه به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) در خانه شخصی خود حضور یافته بود، به جمع یارانش پیوست.
محمد غلامی برادر این شهید درباره او گفته بود: مجید غلامی به عنوان رزمنده بسیجی با گردان انصار الرسول لشکر 27 محمد رسول الله (ص) به جبهه اعزام شد و در سال 64 در عملیات فاو از ناحیه گردن مجروح شد، برادرم به دلیل اینکه بر اثر مجروحیت قدرت هیچ تحرکی را نداشت، سالها بر روی برانکارد زندگی کرد و پس از تحمل سالها سختی و درد صبح امروز در منزل پدرمان به شهادت رسید.


سلام به دوستان ، با توجه به هجمه ضد فرهنگي دشمن بر آن شدم که دِین خودم رو نسبت به انقلاب و ولایت ادا کنم . مطالب این وبلاگ ولايتي ، شهدايي و مذهبي هستش .